BLÖFF

Satans gnäll på att just jag ska uppdatera.
Men jag sov hela söndagen och var bakis hela måndagen så nu jävlar kommer en liten iallafall, det som minns.

Vi började i baren vid 1500 kanske !?
Lärde upp Ricki i den ädla grillkonsten så han fick vara grillmeister för dagen (under uppsikt av oss pros dådå)
Vi åt mången go hämburgr, en satans fet F-Sterre och en låda potti salad.
Jag kan omöjligt räkna upp vilka som var där så... vafan... var ni där så TJA! droppa en kommentar eller nåt skit.

Ölen flöt på som en nymarinerad strömmingfilé i månsken.
Allting var fina fissken och alla var glada, så vitt jag minns.
Sen blev det bara kalabalik alla blev sten knall fyllanpäälä men vi lyckades fan stänga ner skiten innan 2200 ändå.
Nya regler eftersom grannjävlarna klagar. Efterskivan var lite splittrad, ingen aning vad som hände egentligen men vi överlevde iallafall, dom flesta.
Så, nu har ni fått erat uppdatering. Om ni blev klokare vette gudarna.

Ta det nu lugnt med whiskyn och chilla med en absinth i solen istället.

/ G-Man



Kommentarer
Postat av: Richard

Det var fan gott med Feting steak! Och Guinnes till, de govänner måste jag göra om!

2009-05-26 @ 18:45:46
Postat av: Josefin

haha, splittrat blev det ju helt absolut, och fyllan var ju mer än ös :) Ja, det var bra skrivet måste jag säga:P

En gång till !

2009-05-26 @ 19:18:38
URL: http://jbrynefall.blogg.se/
Postat av: Nina

Äh, du vet att väll jag gillar de flickorna egentligen ;)



Tack du lille Gottler för uppdateringen, btw. Nu kan jag äntligen sova lungt om nätterna! :)

2009-05-27 @ 10:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0